Vi informerer om at vi i Santander er i en prosess med å selge vår portefølje for kredittkort. Det er derfor ikke lenger mulig å søke om kredittkort hos oss. For mer informasjon oppsøk vår FAQ lenger ned på siden, eller les vår pressemelding.

Spørsmål vedrørende salg av vår portefølje for kredittkort

Vil kortet mitt fungere som normalt?

Ja, du kan bruke kortet ditt som normalt, inkludert nettbank og andre tjenester. Abonnementer som Netflix og andre gjentakende kjøp vil inntil videre fortsette som normalt.

Vil jeg få et nytt kredittkort eller et nytt kortnummer, og hvordan vil det påvirke meg?

Kredittkortet ditt vil fungere som normalt inntil videre. Eventuelle endringer vil blir varslet i god tid før de trer i kraft.

Hva skjer med vilkårene mine (priser, gebyrer, fordeler, kredittgrense osv)

Kortet ditt og alle tilknyttede tjenester vil inntil videre fortsette som før. Du vil motta mer informasjon i løpet av det neste månedene.

Blir noen av bonusprogrammene berørte?

Ja, 4% Flexi Visa Bonus utgår fra og med 31. desember 2024. I tillegg stopper opptjening via Cashback fra Santander den 15. desember 2024. Medlemsbonus på Bygger’n kortet utløper 31. oktober 2024.

Må jeg som kunde gjøre noe selv?

Du behøver ikke foreta deg noen ting. Hvis det blir endringer, vil disse bli kommunisert til deg i god tid før de trer i kraft.

Blir noen av mine andre produkter hos Santander berørt?

Nei, dette vil ikke berøre andre produkter du har hos Santander.

Hvem er Avida?

Avida er et finansforetak som tilbyr finansielle produkter og tjenester, til både privatpersoner og bedrifter i Norge, Sverige og Finland. Banken står under tilsyn av Finansinspektionen i Sverige. Les mer på Avida.no

Byggekonto – fullmaktsordning og spesifisert faktura

Hvis du i dag benytter deg av fullmaktordning, vil det etter 31. oktober ikke være mulig å bruke fullmakt for å belaste din konto eller å få andre til å hente ut varer for deg. Dette betyr at du fremover kan bruke ditt Byggekonto-kort som betalingsmiddel når du benytter din Byggekonto.

Faktura der dine varekjøp er spesifisert på produktnivå vil bortfalle fra og med 1. november.

Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har spørsmål om kontoen min, betalinger osv?

Ta kontakt med Kundeservice ved å benytte chatten på nettsiden vår.