Ofte stilte spørsmål om kredittkort
Vil kortet mitt fungere som normalt?
Ja, du kan bruke kortet ditt som normalt, inkludert nettbank og andre tjenester. Abonnementer som Netflix og andre gjentakende kjøp vil inntil videre fortsette som normalt.
Vil jeg få et nytt kredittkort eller et nytt kortnummer, og hvordan vil det påvirke meg?
Kredittkortet ditt vil fungere som normalt inntil videre. Eventuelle endringer vil blir varslet i god tid før de trer i kraft.
Hva skjer med vilkårene mine (priser, gebyrer, fordeler, kredittgrense osv)
Kortet ditt og alle tilknyttede tjenester vil inntil videre fortsette som før. Du vil motta mer informasjon i løpet av det neste månedene.
Må jeg som kunde gjøre noe selv?
Du behøver ikke foreta deg noen ting. Hvis det blir endringer, vil disse bli kommunisert til deg i god tid før de trer i kraft.
Blir noen av mine andre produkter hos Santander berørt?
Nei, dette vil ikke berøre andre produkter du har hos Santander.
Hvem er Avida?
Avida er et finansforetak som tilbyr finansielle produkter og tjenester, til både privatpersoner og bedrifter i Norge, Sverige og Finland. Banken står under tilsyn av Finansinspektionen i Sverige. Les mer på Avida.no
Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har spørsmål om kontoen min, betalinger osv?
Ta kontakt med Kundeservice ved å benytte chatten på nettsiden vår.